لوگو آوند انرژی

برگزاری سمینار آموزشی تکنولوژی های نوین ایمنی و سیستم های اعلام و اطفای حریق در سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه

DSC 0124 save seminarنشست آموزشی در ساختمان آتش نشانی شهرستان ساوه با حضور 48 نفر از آتش نشانان، فرماندهان محترم شیفت، معاون محترم عملیات جناب آقای مهندس کارگر، مدیریت محترم آموزش، معاونت محترم پیشگیری و حفاظت جناب آقای مهندس توسلی و ریاست محترم سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه جناب آقای مهندس احمدی، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و پس از ارایه توضیحات اولیه در خصوص پیدایش سیستم های اعلای حریق و مشکلات فعلی و موجود این سیستم ها، سیستم اعلام حریق بی سیم معرفی و در خصوص نحوه کارکرد این سیستم ها توضیحات ارایه گردید. در ادامه با مشارکت خود آتش نشانان یک دتکتور بی سیم و شستی بی سیم تست و نحوه مخابره هشدار از طریق پنل های سیستم های بی سیم به صورت عملی تست گردید. سپس روش های متداول در حوزه اطفای حریق بررسی و نقاط قوت و ضعف هر روش بیان گردید. پس از یک استراحت کوتاه و پذیرایی مباحث با بررسی مشکلات و معضلات موجود در صنایع خصوصا انبارهای صنعتی ادامه یافت و موثر ترین راهکار موجود با نمایش فیلم و توضیحات معرفی گردید. پس از آن در خارج از ساختمان با برپایی حریق، نحوه ی کارکرد اسپری خاموش کننده تندرا و سرعت فوق العاده بالای آن در اطفا به نمایش درآمد.

آقای احمدی رئس سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه:
ما ساختمان های متعددی در سطح شهر داریم که هم اکنون نیاز به سیستم های اعلام و اطفای حریق دارند. و فن آوری اعلام حریق بی سیم، راهی به سوی تأمین ایمنی پایدار شهری است.
برنامه آموزشی با سخنرانی جناب آقای مهندس احمدی ریاست محترم سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه و پرسش و پاسخ در خصوص موارد مطرح شده با پایان رسید.

DSC 0124 save seminar

سرفصلها:

–    معرفی سیستم های اعلام حریق بی سیم
–    تست عملی دتکتور، شستی و پنل بی سیم
–    معرفی انواع روش های اطفای حریق
–    بررسی چالش های ایمنی در محیط های صنعتی
–    معرفی و تست عملی آخرین نسل خاموش کننده قابل حمل

مخاطبین:
مدیران و کارشناسان آتش نشانی شهرستان ساوه

تاریخ و زمان و مکان:
بیستم تیر ماه 1396- ساعت 8 الی 12
سالن آموزش آتش نشانی شهرستان ساوه

{module RAXO Related Articles}

آخرین اخبار و رویدادها